Pages

leaderboard2 denaihati Banner

Wednesday 19 December 2012

Kemeriahan Tidak Terhingga

Assalamualaikum......
Salam sejahtera............


 Kemeriahan Tidak Terhingga 
Entri ini di bisikan hati pada hari Rabu, 19 Disember 2012, pukul 10.17 pm.

          Setiap orang ada saat yang mengembirakan. Gembira terhadap suasana di ketika itu. Bila gembira, hati terasa riang. Bisikan hati sentiasa terdetik meluahkan perasaan hati ini untuk tatapan umum, bukan untuk bermegah tapi sekadar berkongsi kegembiraan. Sudah pasti anda juga ada perasaan sedemikian juga.

       Baiklah....Sekarang masa yang sesuai untuk dipaparkan di sini untuk didiarikan di laman blog ini untuk tatapan diri ini, keluarga serta rakan-rakan kenalan yang baru dan yang belum dikenali lagi.

      Ceritanya adalah kemeriahan sambutan hari lahir adik ku Nur Aliesya Syazleen yang ke 5 tahun. Maklum sajalah dapat kek special daripada abahnya (penghias kek ising) untuk diraikan bersama keluarga terdekat. Sementara itu adik ku juga dapat sebuah basikal sempena hari lahirnya itu.

FOTO 1-Kek Birthday Adik Ku Yang Ke 5 Tahun

FOTO 2-Dapat Hadiah Birthday Daripada My parent

FOTO 3-Posing Dengan Basikal Yang Baru Dapat

             Hanya ini saja foto diletakkan di sini, bukan tak mahu letak, cuma yang lain tu tidak menarik, matanya terpejam la..., berpaling ke lain tempat la...., masam la.... dan sebagainya.

       Bisikanhati yaya mengucapkan selamat hari lahir ke 5 buat adik ku Nur Aliesya Syazleen. Semoga si Aliesya tu dipanjangkan usia dan dapat belajar dengan ceria.Insya Allah  kerana pada tahun 2013, dia akan bersekolah di tadika Chong Cheng buat tahun ke 2, sebab tahun lepas dah bersekolah di situ. Ini adalah kali ke 2 dia belajar di situ.

          Sekian dahulu buat kali ini......

Wassaalam..........!!  
         

Please Share This!!

Recommend on Google