Pages

leaderboard2 denaihati Banner

Sunday 9 December 2012

Biodata Diri-Bisikan Hati Yaya

Assalamualaikum....
Salam sejahtera..........semua.


Biodata Diri 

NAMA: Nur Azra Syazwana Bt Kamil
UMUR: ?? Tahun.
TARIKH LAHIR: 15/05/19??.
TEMPAT TINGGAL: Kota Bharu, Kelantan.
SEKOLAH: Sek Men Keb Puteri, Kota Bharu, Kelantan.



Bisikan Hati Yaya 


                
           Aku dilahirkan di sebuah Hospital di Kota Bharu, tidak jauh daripada tempat tingal ku. Aku adalah anak sulung daripada empat orang adik-beradik. Ayahku bernama Kamil dan ibuku bernama Aniza.

           Aku bersekolah di Sek.Ren.(A) Tg Amalin Aishah Putri di Kota Bharu, Kelantan. Bila dinaikkan di sekolah menengah, aku mula bersekolah di Sek Men Keb Puteri, Kota Bharu, Kelantan. Aku dibesarkan denagn penuh kasih sayang oleh kedua-dua ibubapa ku.

             Aku mahu berjinak dengan menulis setelah melihat ayahku sangat berminat jadi blogger, walaupun secara sambilan. Namun beliau amat teliti dalam setiap entri yg dikarangkannya. Dari situlah hatiku mula terdetik ingin juga membina laman blog untuk kegunaan sendiri.                                                       

Please Share This!!

Recommend on Google